Cosmic Fall
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Great, a new roommate! (Cheley)

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Storm Leonhart
Oranje
Storm Leonhart


Leeftijd : 23
Aantal berichten : 72

Magiër profiel
Leeftijd: 15 jaar
Alias: /
Magie: water dragon slayer

Great, a new roommate! (Cheley) Empty
BerichtOnderwerp: Great, a new roommate! (Cheley)   Great, a new roommate! (Cheley) Emptyvr 20 maa - 19:42

Storm zat gefrustreerd op haar bed. Erik had haar vandaag verteld dat ze een kamergenoot kreeg, terwijl ze liever alleen een kamer had gewild. Het meisje zuchtte. "Hopelijk is het geen vervelend persoon." dacht ze hoopvol. Ze zat daar zo voor een paar minuten tot er op de deur werd geklopt en er een meisje binnenstapte. 'Yo, jij ben dus mijn nieuwe kamergenoot neem ik aan?" vroeg Storm aan het meisje. Ze stond recht en ging naar het meisje. "Ik ben Storm." vervolgde ze op een ongeïnteresseerde toon.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cheley Olivia Tayler
Blauw
Cheley Olivia Tayler


Leeftijd : 26
Aantal berichten : 10

Magiër profiel
Leeftijd: 16
Alias:
Magie: Gedachtelezen

Great, a new roommate! (Cheley) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Great, a new roommate! (Cheley)   Great, a new roommate! (Cheley) Emptyvr 20 maa - 20:16

Ze kwam op school voor haar kamer en Eric gaf aan dat ik een kamergenoot erbij kreeg. Ze was super blij dat ze niet alleen op een kamer gaat slapen voor het hele schooljaar of t/m haar 25 jaar. Ze gaat naar de slaapkamer van de meiden. Ze klopte op deur van nummer 1 en ze gaat naar binnen. 'Yo, jij ben dus mijn nieuwe kamergenoot neem ik aan?" vroeg Storm aan het meisje. Ze stond recht en ging naar het meisje. "Ik ben Storm."vervolgde ze op een ongeïnteresseerde toon. 'Hoi, ik ben nieuwe kamergenoot van je en ik ben Cheley.' En ze ging haar koffer uit pakken en haar spullen van badkamer op hun badkamer zetten
Terug naar boven Ga naar beneden
Storm Leonhart
Oranje
Storm Leonhart


Leeftijd : 23
Aantal berichten : 72

Magiër profiel
Leeftijd: 15 jaar
Alias: /
Magie: water dragon slayer

Great, a new roommate! (Cheley) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Great, a new roommate! (Cheley)   Great, a new roommate! (Cheley) Emptyma 23 maa - 20:23

"Hoi, ik ben de nieuwe kamergenoot van je en ik ben Cheley." antwoordde het meisje dat blijkbaar Cheley heette. Ze liep naar de badkamer om een deel van haar spullen daar te leggen. Storm zuchtte luid en ging languit op haar bed liggen. Ze had echt geen zin om sociaal te zijn. "Dus... wat is je magie?" vroeg Storm toen Cheley uit de badkamer kwam.

-sorry dat het zolang duurde heb veel te doen voor school en ben ziek
Terug naar boven Ga naar beneden
Cheley Olivia Tayler
Blauw
Cheley Olivia Tayler


Leeftijd : 26
Aantal berichten : 10

Magiër profiel
Leeftijd: 16
Alias:
Magie: Gedachtelezen

Great, a new roommate! (Cheley) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Great, a new roommate! (Cheley)   Great, a new roommate! (Cheley) Emptyzo 12 apr - 15:44

Ze had echt geen zin om sociaal te zijn. "Dus... wat is je magie?" vroeg Storm toen Cheley uit de badkamer kwam. "Ik kan Gedachtelezen, welke magie heb je en hoelang zit je op deze school? Ik zit pas een dag hier." "Wat een chagrijnige meisje ze is. Hopelijk ze is wel aardig tegen mijn. Ze hoop dat we vriendinnen worden." dacht ze. Ze gaat haar kleren in de klerenkast hangen en alles nestjes maken bij haar bed. "Ik hoop dat ze straks naar stad mag gaan en ze wil iets kopen voor Storm om haar bedanken dat ze een kans krijgt met haar op een kamer woont.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Storm Leonhart
Oranje
Storm Leonhart


Leeftijd : 23
Aantal berichten : 72

Magiër profiel
Leeftijd: 15 jaar
Alias: /
Magie: water dragon slayer

Great, a new roommate! (Cheley) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Great, a new roommate! (Cheley)   Great, a new roommate! (Cheley) Emptydi 14 apr - 20:41

"Ik kan gedachtelezen, welke magie heb je en hoelang zit je op deze school? Ik zit hier pas een dag." antwoordde Cheley. "Well, that's fucking great!" dacht Storm toen ze hoorde dat haar kamergenoot gdachten kon lezen. Storm ging rechtop zitten op haar bed met haar benen opgetrokken tegen haar borst. "Ik beheers water dragon slayer magie en ik kan water voor een klein deel manipuleren. Ik zit hier ongeveer 3 weken nu." antwoordde ze op het meisje haar vragen. Cheley hing haar kleren in de kast en maakte haar bed netjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Great, a new roommate! (Cheley) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Great, a new roommate! (Cheley)   Great, a new roommate! (Cheley) Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Great, a new roommate! (Cheley)
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Cheley Olivia Tayler
» Reading a book [Cheley Tayler]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Cosmic Fall :: De School - Tweede Verdieping :: De slaapkamers :: Meisjes-
Ga naar: